Czekaj trwa pobieranie danych z serwera
zamknij
 
Strona główna | Skrzynka odbiorcza | zaloguj
 
kategoria: Nadmierna potliwość dodane: 2010-07-29
Kolorowy zawrót głowy, czyli przegląd przez opakowania perfum Producenci perfum prześcigają się w komponowaniu wciąż nowych zapachów, każdego sezonu na sklepowe półki trafiają nowe propozycje reklamowane przez gwiazdy lub piękne modelki. Jednak twórcy perfum wiedzą, iż zapach to nie wszystko – czasami równie ważne staje się ich opakowanie.
Nie oceniaj książki po okładce?

Opakowanie, które wyróżni zapach spośród innych propozycji, będzie symbolem luksusu i wyjątkowości produktu. Pozwoli także kupującemu utożsamić się z wizerunkiem stworzonym przez firmę. Nic dziwnego, iż opakowania perfum stają się tematem hobbystycznych kolekcji, projektowane często przez znane postacie stają się swoistym dziełem sztuki.

Klasyka czy oryginalność?

Podczas gdy firma Chanel od lat stawia na bezpretensjonalną elegancję, Jean P. Gaultier sprzedaje swe zapachy we flakonach o kształcie kobiecego lub męskiego korpusu. Słynna kratka Burberry jest nie tylko wykorzystywana w ubraniach marki, ale również tworzy spójny wizerunek z linią kosmetyczną; większość z nas nie będzie także miała problemu z rozpoznaniem „roślinnych" buteleczek firmy Kenzo.

Jabłka, granaty i miejskie neony...

Salvador Dali ma swoje usta i nosy, Versace metalowe puszki, Viktor&Rolf owocowy granat, a Nina Ricci jabłuszka. Właściwie wszystko może stać się inspiracją do stworzenia niebanalnego flakonu: miejskie neony (Versace Jeans Couture Glam), sztabka złota (Paco Rabanne) czy odtwarzacz MP3 (Givenchy Play). Niektóre z opakowań przewyższają ceną swoją zawartość - występują jedynie w limitowanych seriach, bywają ręcznie zdobione, a ich odsłonie towarzyszą odrębne pokazy.

Wygląda na to, że perfumy i ich opakowania zaczęły żyć oddzielnym życiem. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że oryginalność flakonów pociąga za sobą wyższe ceny... Czego się jednak nie robi dla odrobiny luksusu?
powrót do archiwum
 
 
 
 
“Ubóstwiam oglądać flakoniki perfum... niektóre są dziełami sztuki!
Oceniam zresztą zapachy "po okładce", uważam że styl flakonika najczęściej zgadza się ze stylem zapachu.”
2013-03-20 16:41:51      autor komentarza: Eos
“Większość swoich perfum kupiłam bo miały ładne flakoniki:)i przy okazji ładny zapach:)noi także wielką rolę odgrywała cena.”
2011-04-14 19:22:03      autor komentarza: mr19871
“Ja, wybierając perfumy zawsze patrzę najpierw na opakowanie, później dopiero jest zapach... ”
2011-04-06 18:03:35      autor komentarza: martunia200190
1/2 nastepne
Wpisz treść komentarza:
 
 
 
Jeśli chcesz być informowany na
bieżąco zapisz się do newslettera.
Twoje dane
Imię i nazwisko:
E-mail:
*
 
 
anuluj wybór
 
 
 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.