Czekaj trwa pobieranie danych z serwera
zamknij
 
Jeśli nie należysz jeszcze do społeczności doURODY.pl koniecznie zobacz jakie korzyści płyną z rejestracji i załóż sobie konto!
Portal Portal Społeczność Społeczność
 
 
 
 
skuteczny dietetyk
kategoria:
autor tematu:
 
 

henrietta
Łódź
2010-04-27 16:42
walcze ze zbednymi kilogramami juz od dluzszego czasu, ale niestety bez wiekszych efektow :( bylam nawet u dietetyka, ale nie powiedzial mi nic czego bym juz nie wiedziala, a dieta, ktora zalecil niewiele dala - schudlam 4 kg w dwa tygodnie i pozniej nic.
chcialabym znalezc dietetyka, ktory zleci jakies badania (krwi, hormonalne). znacie jakiegos? moze jakies gabinty. szukam w lodzi i ewentualnie w warszawie, chociaz tam pewnie jest drozej. chcialabym kogos sprawdzonego.
 

Jagoda
Łódź
2010-04-27 17:28
Byłaś w Sabie przy Piotrkowskiej? Zaczynają od pomiarów tkanki itp., właścicielką jest lekarka, więc pewnie inne badania też może zalecić.
Z ciekawostek - w Salve otyłość leczą na podstawie analizy pierwiastków, ale nie mam pojęcia, czy to jest skuteczne.
 

henrietta
Łódź
2010-04-28 11:38
nie, moja mama tam kiedys chodzila i jak patrzylam na jej diety, to mnie mrozilo, ale rzeczywiscie chudla. moze warto sprobowac. znasz kogos kto tam chodzi?
 

Jagoda
Łódź
2010-04-28 12:00
Tak, moja koleżanka chodziła ze 3 lata temu. Schudła ładnie - około 10 kg. Niestety potem zrezygnowała, pewnie zaczęła jeść jak dawniej bo wróciła do starej wagi ...
 

marysia
Łódź
2010-05-24 10:05
znienawidzony efekt jojo :/ może ktoś zna jakąś dietę, która minimalizuje ten efekt?
 

Jagoda
Łódź
2010-05-27 17:04
Mogę odpowiedzieć Ci głosem dietetyków, że odpowiednia dieta (nie głodówka) nie powinna powodować jojo, ma Cie za to nauczyć prawidłowych nawyków żywieniowych. Ja mam jednak wrażenie, że dietetykom wycięli gen odpowiedzialny za łakomstwo i radość jedzenia;) Po każdej diecie rzucam się na wszystko, czego sobie odmawiałam i jojo gotowe.
 

Malina0

2010-06-20 19:56
coz dieta jest dobra ale trzeba po zrzuceniu wagi i tak trzymac sie jej bo jak bedziesz sie objadac to nic nie da a zreszta ruch,aerobik, silownia ,sauna caly czas powinnas byc w ruch
 

Sumigra
Rzeszów
2010-06-21 16:22
JagodaMogę odpowiedzieć Ci głosem dietetyków, że odpowiednia dieta (nie głodówka) nie powinna powodować jojo, ma Cie za to nauczyć prawidłowych nawyków żywieniowych. Ja mam jednak wrażenie, że dietetykom wycięli gen odpowiedzialny za łakomstwo i radość jedzenia;) Po każdej diecie rzucam się na wszystko, czego sobie odmawiałam i jojo gotowe.tylko mnie nie zlinczujcie, ale głodówka to nie jest głupi pomysł podczas stosowania diety (takiej we własnym zakresie, nie zaleconej przez dietetyka). Otóż stosowałam trochę lżejszą formę głodówki, gdyż nie wytrzymałabym bez jedzenia nawet pół dnia. Gdy ważyłam w liceum 66 kg, to w jakiś wolny dzień, gdy wiedziałam, że nigdzie nie wyjdę, zjadałam rano kromkę z masłem, piłam herbatę, albo kranówę albo coś, potem tylko leżałam, nie robiłam nic co wymagałoby wysiłku. Jak już byłam bardzo głodna i wiedziałam, że nie dam rady to zjadałam coś w bardzo małych ilościach, np zupę albo kanapkę - coś nie ciężkiego. Następnego dnia jadłam już normalnie. Efekt był taki, że nie odczuwałam potrzeby jedzenia, obiadki zjadałam coraz mniejsze i po paru latach, pod koniec studiów (stres, zakuwanie do sesji, piwne imprezki, czasem nie zjedzenie kolacji) ważyłam 49 kg...
 

stokrotka
Łódź
2010-06-30 10:19
No właśnie na temat zdrowego tryby życia wiem sporo jednak zastosowanie tego jest już gorsze. należy pamiętać aby dostarczaj odpowiednią ilość kalorii - czyli energii do naszego organizmu. Dietetyk powinien określić ile kalorii jesteśmy w stanie zużyć w ciągu doby.Będzie brał pod uwagę przede wszystkim styl życia: rodzaj wykonywanej pracy, sport itp. potem aby utrzymać daną wagę nasz bilans dzienny powinien wychodzić na zero tzn. to ile dostarczam do organizmu tyle spalam w ciągu dnia. chodzi o to żeby nie było nadmiaru bo tworzą się zapasy w postaci tłuszczyku. Przy dietach odchudzających liczba dostarczanych kalorii powinna być mniejsza niż liczba kalo0rii którą jesteśmy w stanie spożytkować. czyli to czego organizm nie ma pobiera z naszych zapasów - tłuszczyku. Sylwetka staje się coraz smuklejsza aż do momentu osiągnięcia prawidłowej wagi. To tak w telegraficznym skrócie. Bardzo ważne jest to jakie pokarmy spożywamy, ile razy dziennie, wiedza o tym jak dany produkt wpływa na na nasz organizm. czyli liczba posiłków powinna wynosić ok. 5. jeśli chcemy wzmożyć efekt działania poszczególnych składników naszej diety możemy zwrócić uwagę na korzystne działanie np. ananasów, grejfrutów itp. Uwaga nasza powinna być również zwrócona na IG czyli INDEKS Glikemiczny. Możecie poczytać w internecie co to takiego i jakich produktów należy unikać podaczas odchudzania. Musicie nauczyć się jak gotować/przyrządzać posiłki aby i ich kaloryczność była możliwie najniższa. Obecnie w tv jest kilka programów, które pokazują lepszy sposób gotowania.

Jeśli będziecie miały jeszcze jakieś bardziej szczegółowe pytania, piszcie:)
 

Sumigra
Rzeszów
2010-06-30 19:14
Można sfiksować od stosowania diet, to podobno uzależnia. Jak chciałam schudnąć to wszystkie wysiłki szły na marne, a gdy dałam sobie spokój to wtedy waga zaczęła pokazywać coraz niższe cyferki. Stosując dietę polecam DUŻO spacerować na długich dystansach.
 
 
 
 
Jeśli chcesz być informowany na
bieżąco zapisz się do newslettera.
Twoje dane
Imię i nazwisko:
E-mail:
*
 
 
anuluj wybór
 
 
 
zamknij Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.